Return to Website

Ongecensureerd Indonesia Forum

Welkom/ Selamat Datang

Ongecensureerd Indonesia Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
tussenstop in Singapore met Garuda

Hallo,

Allereerst hoera voor een nieuw bord. Op het andere voelde ik me niet echt thuis. Ik hoop dat het hier heel druk mag worden.

Dan mijn vraagje:
We vliegen in maart met Garuda naar Bali. Weet iemand wellicht hoe lang de stop duurt in Singapore? En kun je dan het vliegtuig verlaten of moet je blijven zitten?
Nog een vraagje: hoeveel tijdverschil is er tussen Singapore en Jakarta? Volgens mij is er tussen Jakarta en Denpasar in ieder geval ook 1 uur tijdsverschil? Klopt dat?
Ik hoop dat iemand het kan vertellen.
Alvast bedankt!!
Groetjes
Meike

Re: tussenstop in Singapore met Garuda

Hi Meike,

Is eigenlijk typisch een vraagie voor het jeroenbord, goed voor een antwoordje of 10.
De transit tijd in Singapore met Garuda is 45 minuten, genoeg om even de benen te strekken em te paffen. Je mag dr dus uit. Het tijdsverschil tussen Singapore en Jakarta is + 1 uur.

Overgens wat houdt “zich thuisvoelen”op een bord in ? Meer een etensvraag.

Gruces

Lon

Re: Re: tussenstop in Singapore met Garuda

Hoera voor Londoh,

dank je wel voor het antwoord. Ik hoef echt geen tien antwoorden wanneer de eerste al alles oplost. Ik heb vanochtend 20 minuten in de wacht gestaan bij Garuda om de vraag te stellen en toen moest ik helaas even weg en had ik dus nog geen antwoord.
En nu dus zomaar wel, is toch geweldig.
Enne wat etensvragen en prikborden betreft, ik voel me vrijwel overal thuis tenzij het echt superflauw is. Te flauw voor woorden ligt mij altijd wat zwaar op de maag.

Anyway, thanks voor je antwoord!
Meike

Re: Re: Re: tussenstop in Singapore met Garuda

Hi Meike,

Op Indonesische borden hoort altijd een flinke klodder sambal op de rand, dat maakt het een beetje pittig en pittig is lekker. Helaas zijn er mensen die niet van sambal houden, want ze gaan er scheermesjes van scheiten. Dus eten ze liever flauw.

Ik moet er niet aan denken.

Gruces

Lon