Return to Website

Ongecensureerd Indonesia Forum

Welkom/ Selamat Datang

Ongecensureerd Indonesia Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Walisongo

Hallo,

Om de topics wat vaart te geven, ipv het afkraken van een ander bord.... De tijd zal het leren en zo zoetjes aan komt ieder toch wel hiero!!!!

Een vraag, wie o wie kan mij iets vertellen over de Walisongo?? Heb gegoogled en vond meest ind. sites, nu kan mijn vrouw dat wel lezen maar ikke (nog) niet dus dan zit je... Je vrouw aan het werk en ik vanavond pas dus dan kan ik het ook niet vragen..
Wieo wie.


By thewayway, Geduld is een schone zaak en ieder zal hier terecht komen... gruces

Remon

Re: Walisongo

Hi Remon,

Heb je bovenstaande website al gezien? Lijkt me een mooie introductie naar het onderwerp in het Engels.

Overigens, je bent geïnteresseerd in Indonesië, je hebt een Indonesische vrouw, dus welk excuus kan je nog hebben om die taal niet te leren?

Haaf d'oech

Re: Walisongo

Haha, die heb ik ook niet, mijn vrouw is overigens gewoon nederlandse alleen had ze een volbloed javaanse opa.. Ze heeft er een jaar of 5 gewoond en gewerkt als actrice en model en zodoende de taal eigen gemaakt inclusief aantal dialecten. Ik ben ook wel druk bezig en als we er zijn gaat het ook wel redelijk maar dat is natuurlijk alleen spreken vandaar

Welke site bedoel je trouwens??

Re: Re: Walisongo

http://www.petra.ac.id/english/eastjava/walisongo/introduction.htm

Re: Walisongo

Ha die Patrick, hartelijk dank voor je info.. Heb eindelijk iets gevonden over mijn vrouws over overgrootvader, ook een Wali songo. Te weten SUNAN GIRI (Raden Paku)...

We zullen doorzoeken..

Re: Re: Walisongo

Fijn dat je er iets aanhebt. Niet vergeten van de andere prikborders hier iets over te vertellen....kan altijd interessant zijn voor anderen ook. Een kort berichtje over je bevindingen kan anderen 'de ogen openen'



Haaf d'oech !